Eftermiddagen


I dag på eftermiddagen ringde gammelmormor och ville ha sällskap på Birsta. Och självklart hängde jag på! :) Så strax efter 17 var vi på Birsta City. Leta present till Martin (som fyller 20 nästa vecka), kolla på kläder och kika runt. Innan vi for hem var vi och handla lite oxå. Tack gammelmormor!

När jag kom hem fixa vi sen middag, kolla på hockey och myste i soffan. Sedan har vi suttit här! Och jag är så seg.. Dessutom svider de på min axel, bara för att jag hade på mej en kofta när vi var på Birsta. Fansjävlaskit!
Men jag tänke att jag skulle fixa bort sminket, tvätta och smörja in axeln och sedan hoppa i säng! Måste passa på och sova nu, medans Elton är hos mormor och morfar.

I morron ville mormor att jag skulle baka, så hon slipper göra allt. Sedan ska vi fixa lite nya musikskivor och lite bilder, städa och fixa de sista. Tvätta måste jag oxå göra! För vi åker tidigt på Lördag. Jag vill ha allt gjort i morron, så de bara är att fara då!


Fick en bild av morfar tidigare i dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0