Eftermiddag


Vi har haft en mycket trevlig eftermiddag med familjen Byström! Det har varit bus och bråk sedan dom kom, mellan pojkarna ;) Först lekte dom superbra, sedan var de bråk om samma leksak.. Men, vad kan man begära av två, snart, tvååringar? Dom skötte sej iaf mesta dels! Kul att se dom leka tillsammans!
Minstingen, Algot, var bara söt! Han sov, bajsa, skrek vid blöjbyte, åt, bajsa, sov och fortsatte sova. Självklart har jag gosat, myst och snusat en massa på han! För en millisekund, längtar jag efter ett syskon till Elton. Men, de är bara för just den korta sekunden! Sedan är jag nöjd att vi "bara" har Elton och att han börjar bli en liten minimänniska, mamma och pappas duktiga kille! Nån dag i framtiden, vill jag ha en lillebror till Elton (självklart spelar könet ingen roll, men jag har fått för mej att vi bara kommer få pojkar..)! Bara Roger oxå kan komma på de ;)

Åter till kvällen! Vi har som sagt haft de jätte trevligt med Byströms. Käkat tacos, snusat bäbis, busat, snacka skit och haft en kanon Valborgsmässoafton! Strax innan 19 gav vi upp, då börja pojkarna bli för trötta.
När Byströms for, kom Marko. Mycket trevligt! Medans han och Roger for till Marith och Danne, för att hämta vår vagn, har jag nattat Elton. Börja lite efter 19, men han somna nästan nyss. Han hade jättesvårt att somna ikväll! Antar för att pappa for precis i nattningen och sa hejdå.. Vi nattar ju alltid tillsammans, så han är väl bortskämd med de! Men tillslut så, nu ligger han i sin säng och snarkar gott.

Roger och Marko har fortfarande inte kommit tillbaks, så jag ska plocka fram lite choklad och se senaste avsnittet av Vampire Diaries. Lyx! :)

Lite bilder kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0