Birsta City


I dag har Elton varit på Birsta City med mormor, moster Louise och morbror Melker. Dom kom och hämta han efter att han sovit lunch (han slog på stor i dag och sov över 2 timmar!).
Medans dom var på Birsta, slumra jag till i soffan och njöt av tystnaden! Strax före 17 kom prinsen hem igen, full i spring :) Med en ny grön fleecejacka på sej och var superstolt!
Samtidigt kom gammelmormor, kom med mitt CV (Tack så himla mycket gammelmormor, för att du ställer upp så mycket!) och tog en fika.
Resten av kvällen har vi myst i soffan. Elton var så himla trött vid 18, trodde nästan han skulle somna då. Men han höll sej vaken till 19, då gjorde vi kvällsrutinerna. Sedan la sej båda pojkarna och kolla på hockey i sängen, antar att Elton somna ganska fort. Han är så himla trött på kvällarna nu!

Jag kollar på Grey´s och nästan halvsover i soffan. Förstår inte, men jag är sjukt seg i dag. Har haft ont i huvudet mest hela dagen.. Tror tillomed att jag ska krypa ner under täcket, då Grey´s är slut!
 

Elton fick en fleecejacka en skjorta av mormor i dag, tack!


Kommentarer
Postat av: mli

vilken snygg skjorta!!!! :)

2010-04-08 @ 18:09:10
URL: http://mlish.se
Postat av: Hanna

Hon äter välling bara 1 gång. Oftast :) Nog har det väl hänt 2 ggr nån gång sådär. Men oftast bara 1 :) Det kan ju ha att göra med att hon äter dåligt om dagarna?! För hon äter jätte dåligt, och det har hon gjort lääänge nu. Vissa dagar kan hon äta ett mål bra. Så ja, jag vet inte :)

2010-04-08 @ 18:09:19
URL: http://wildbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0