Försök


I går funka de ju inte att skriva och när jag kom hem i Söndags hade jag ingen lust alls att blogga, så nu ska jag göra ett försök!

I Fredags for jag med Martin och Gina till Ljunga. Väl där hann vi bara träffa mamma/mormor lite snabbt, hon skulle nämligen och jobba natten.
Så på kvällen tog vi och poppa popcorn och spela kort, jag, Martin, Gina och Melker. Superkul! Sedan tog vi en kvällspromenad med Yizza.
Blev en sen kväll.. Innan jag gick och la mej, efter 24 nångång, ringde jag Roger. Elton var fortfarande vaken då(?) och var inte alls på humör. Han bara grina.. Vilket inte gjorde de lättare för mej att somna. Sov oroligt hela natten oxå!

I Lördags låg jag och drog mej länge eller jag försökte iaf, gick upp vid 08. Hade inte mer ro i korppen. Prata med Roger då, han berätta att Elton inte somnat förrän 02:30! Tokunge. Så Roger var varken pigg eller på bra humör..
Vid 15 for jag mot Ånge och familjen Åkerberg/Hjort. Där blev de lite mys med Troy och sedan traska vi vidare till Elin. Hann bara in och vände typ, lämna bolagspåsarna ;) För när Malin och Malin kom, åkte vi raka vägen till Knutstationen och åt! Vi var sjukt hungriga allihopa, dock åt nog jag mest ;) haha!
När vi käkat klart for vi till Elin igen, där drack vi massa gott, prata gamla minnen, kolla på kort från studenten och våra middagar vi hade under åren! Så kul :) Men hur vi såg ut, hua! Eller jag iaf..
Blev även massa skön sång, SingStar! Lite efter 22 börja vi göra oss klara för Mittis, tog lite tid, men vi kom iaf fram! I ganska bra tid oxå, slapp stå i kö :)
Sedan dansa vi natten lång och hade jättekul! Dock måste jag säga att de var roligare på förfesten :) Som vanligt!
Var hemma 03 och gick direkt och la mej! Hann bara nudda kudden, sedan sov jag..

I Söndags var jag seg, mycket seg! Inte dålig, utan bara trött. Försökte sova på dan, men de gick inge vidare.. Längtade bara hem till mina prinsar!
Så när Martin och Gina tillslut gav upp, for vi hemöver till stan igen! Hemma fick jag ett stort leende! :) Och Roger hade även stor städat! Mormor/gammelmormor hade tagit ut Elton på promenad, så Roger hann städa i lugn och ro. Skönt att komma hem! Dock byttes bara jag och Roger av, för han skulle och fiska med Marcus. Så jag och Elton myste tills han skulle sova.
Elton somna super snällt, men vakna efter ett tag och ville inte alls somna om. Så han fick sova i min famn, väldigt oroligt sov han..
När Roger kom hem från fisket, hade han med sej mat från Max! Han vet verkligen vad han ska göra för att göra mej glad :) Har pratat om Max sjukt länge nu!

I går gjorde vi inte mycket.. Bytte soffa, då den andra var trasig. Blev bara en att ha, tills vi har råd att köpa den vi verkligen vill ha. Känns onödigt att bara köpa en för att vi ska ha. Men de blev ganska okej!
Annars i går så var jag, Martin och Elton på Ikea en snabbis, hitta inte de vi skulle, så vi for hem igen. Sedan blev de middag, mys och bus. Film och sängen ganska tidigt!

                                                                          Nu ska jag försöka fixa lite bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0