Först


I går hade vi en toppendag! :) Först var vi med mormor/gammelmormor på Alnö och kika på beg. kläder. Var ett stort kaos, kläder över allt i högar. Otrolig oordning! Men hittade iaf ett par byxor, 2 tröjor, ett par vantar och en leksak som Elton fick av mormor/gammelmormor. Allt för 100 kronor, helt okej! Får se om vi får nått sålt nu, men de tror jag inte..
När vi kom hem var de dags för lunch, sedan åkte mormor/gammelmormor hem. Vi plockade ihop lite här hemma, för Frida och Arvid skulle ju komma! :)
När dom kom blev de bus för pojkarna, dock var dom lite väl gnälliga ;) Sedan blev de torrfika med endast kaffe, tråkigt att inte ha nått att bjuda på. Men vi äter ju inge sånt nu, så vi har ju inget hemma.. Pojkarna fick iaf en glass var :)
När Frida och Arvid gick hem, var Elton sjukt trött. Gick inte att hålla han vaken. Så han fick sova, även fast klockan var 15. Jag och Roger passa på och äta middag medans, beställde hem en sallad. Gott!
Medans Roger och Martin spela match, som sluta 5-5, hade jag fullt upp med att underhålla en trött Elton, även fast han hade sovit.. Och inte blev de bättre för att pappa kom hem häller, gnället fortsatte tills han somna, klockan 19:30. Men vi låg kvar i sängen till 21, för när vi rörde på oss vakna han. Han sov jätteoroligt.
Resten av kvällen kolla vi på film och halvsov i soffan.

Tog många bilder i går, när Frida och Arvid var här, men pojkarna ville inte vara med på kort. Så de var få som blev bra!



Har precis tagit en paus i packandet. Vi ska på Norra Berget och fika med några mammor och barn! :) Vi ska grilla korv och busa. Solen lyser dessutom! Klockan 11 ska vi åka med Frida och Arvid, så de är väl bäst att jag fortsätter med mitt, medans Elton sover ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0