Redan


Dagen började inte alls bra i dag, redan vid 05 vakna Elton och ville kliva upp. Så de var bara till att pallra sej upp, svårt var de! Gröt för Elton och sedan kika vi på tv, myste och busa tills Elton blev trött. Jag och Elton sov i två timmar, sedan käka vi frukost/mellis.
Blev ännu mera bus och Elton har fakitst varit på bra humör hela dagen. Mycket skönt! Vid 12 blev prinsen supertrött och skippade lunchen för att sova lite med pappa Roger i stället. När de blev så sent med sovandet och lunchen, skippa vi Kyrkis i dag. Lite tråkigt och gå själva ändå!
Så vi fixa lite tvätt och busa ännu mera istället. Klockan 16:30 kom mamma/mormor, farmor/gammelfarmor, Martin och Gina. Vi hade bestämmt middag, tacos, med dom. Fixa maten direkt, då vi var superhungriga. Och gott var de, utan bröd och allt! :)

När dom for vi 19, blev de bara gröt och nattning för prinsen. Sedan Idol för mej och älskade Roger. Jag skäms så fruktansvärt, jag kan knappt kolla. Jag fattar inte att dom ställer upp!
Nu har jag precis fixat lite kort åt mamma/mormor. Men nu ska jag kika på film (som jag fattar noll av..) med Roger, tills vi ger upp och går och lägger oss i stället..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0