Överallt


En lugn stund, så underbart! Elton är verkligen överallt nu, gör allt han inte får (som han mycket väl vet att han inte får), han är verkligen inte still en sekund nu. Men, de är även roligt! Vi busar på ett helt annat sätt nu, han förstår mer och leker mer. Dock är de ju skönt den timmen han tar en tupplur och jag hinner andas och ta ett äpple, som jag inte måste dela med mej av ;)

Blev ju som sagt ändrade planer i dag, så vi har inget alls på schemat.. Kanske att vi tar en snabbtur på Birsta, får se om Martin och Roger hämtar oss innan. Roger ska köpa ny innebandyklubba i dag. Så jag tänkte passa på och köpa lite kritor och ett block till Elton i dag. Han älskar att rita!
Tycker att de kanske är lite för tidigt med vatten färg, har en känsla av att de skulle vara mer på väggarna och golvet, än på papperet ;) Så de får vänta ett tag!


090206

090210


Kommentarer
Postat av: Diana ♥

Så söööt!! :) Tack för kommentaren söta! Vad hittar du på? Själv ska jag plugga, plugga, plugga...=P Kram kram

2009-09-23 @ 20:44:53
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0