Oroligt


Natten har varit sådär, Elton har sovit, men vridit och vänt på sej hela natten. Så man sover oroligt! Han vakna till först när Roger klev upp, lite före 06. Men somna om ett par gånger, tack och lov! Så vi klev inte upp förrän 07:20 :) Då blev de gröt för prinsen och sedan kika vi på Vakna med the voice!
I dag var ju första dagen med ändring av sovtiderna. Gick ändå hyfsat! Elton var på bra humör hela morronen, men 09:40 höll han på svimma av trötthet. Så då kröp vi ner under täcket och han sov innan 10. Han sover fortfarande, får se hur länge han sover. Men hittills går de ju bra, får se hur eftermiddagen går..
Jag sitter fortfarande i morronrocken och har inte alls kommit i gång. Jag har inte änns ätit frukost. Skippar nog den, är inte hungrig, och hoppar på lunchen direkt. Lär ändå bli ägg ändå ;) haha! Börja bli lite less på de..
Martin sms:a nyss, så han kommer nog snart. Får se vad vi hittar på, kanske går ut i sandlådan ett tag iaf. Senare i dag ska jag och Elton och handla med mormor/gammelmormor, efter de ska vi fara iväg med kläderna som, förhoppningsvis, ska säljas i morron :)

Klev ju upp på vågen i morse oxå. Var som jag förstog! Har bara gått ner några gram dom senaste dagarna. Men jag får väl ändå vara nöjd med 2,5 kilo på en vecka(?).

Hitta massa roliga tävlingar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0