Lunchen


Lagomt tills jag och Elton fått i oss lunchen, kom Martin och Gina. Dom tre busa på medans jag hängde tvätten och dona. Elton verkligen älskar Martin och Gina! :)
Vid 15 kom mormor/gammelmormor, åkte och handla allihopa. Först City Gross, där ifrån gick Martin och Gina hem. Vi fortsatte till Coop, där fick Elton en eller två ballonger, ena gick sönder i kassan..
Sedan vidare till Willys. Efter de var de raka vägen hem för middag! Blev väldigt sen middag för prinsen i dag, klockan 17:30 eller tillomed 18 kanske..
Mormor/gammelmormor stannade oxå på middag, för oss blev de Halloumi inlindad i bacon med sallad till. Mycket gott! När vi käkat färdigt packa vi in oss i bilen och for mot Alnö, lamna av kläderna för försäljning. Påvägen hem hann Elton somna till, precis när vi var hemma. Men han har ändå varit supersnäll hela dagen, med tanke på att han vakna 11 och har inte sovit efter de! Men, de är nog tack vare att vi har haft nått att göra hela dagen. Dock somna han i från gröten och allt, så de lär nog bli en tidig morron i morron..

Jag och Roger har kikat på Idol, Kändisdjungeln och käkat jordnötter. Mysigt! Nu kröp Roger ner i sängen, Elton sover oroligt. Han har redan vaknat två gånger..

I morron får vi se vad som händer. Jag, Elton och mormor/gammelmormor kanske åker och kikar på lite kläder, beror på om mormor/gammekmormor kan.
Vi ska iaf fika med Frida och Arvid, ska bli jättekul! Var länge sedan vi sågs nu.. Men de ska vi ändra på!



I morse var Elton in i sovrummet, tyckte att de blev väldigt tyst, så jag gick för att kolla. Då kommer han krypandes mot mej, med världens flin och min BH runt halsen. Haha!


Med posten kom ett paket till Elton!
Paket från Norge!

Han fick ett jättefint fleessätt, perfekt till vintern!

Dock var tvättmaskinen roligare..

När de blev tankar mot kallare tider, kom jag på overollen som Elton fick av mamma/mormor förra året, som han skulle ha nu i år. Var ju tvungen att testa!
(Vilket bök för att få på en overoll! Jag bävar för att göra de X antal gånger i vinter..)

I dag kom jag tillomed i håg att tvätta snutten, och de var behövligt!

Elton hade sån tur att han fick en ny mössa och ett par vantar av mormor/gammelmormor i dag!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vilken charm unge! =)

2009-09-12 @ 12:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0