Laddat


Har suttit och laddat upp bilder på Facebook, typ hela kvällen.. Men nu borde alla vara nöjda ;) haha!

Elton grina precis till, han måste ha drömt något, för han var inte riktigt vaken.. Gav han bara tutten så somna han om igen, behövde inte änns ta upp han!

Har varit en jobbig dag i dag, för Elton. Han har mest grinat och gnällt, inte varit nöjd med nått. Och extremt många nej har sagts i dag. Är precis som att han är rastlös, och hittar på hyss då. Så i morron måste vi hitta på nått! Var ni fortfarande med på Kyrkis, Emilie och Stella? ;)

I lördags, då vi var på Mittis, träffa jag på min lillebror, på min biologiska pappas sida. Var jättekul att träffa han, speciellt sedan de var år och dar sedan jag såg han!
Vi bytte nummer och jag sa att han skulle höra av sej. Trodde absolut inte att han skulle göra de. Men, dagen efter fick jag ett sms! Blev så glad :) Jättekul att han hörde av sej!
Så i kväll har vi sms:at en hel del, känns knasigt! Vi är (halv)syskon, men vet inget om varandra.. Bara för att vår pappa (min bio.pappa) gjort ett dumt val, blir våran relation lidande. Men jag hoppas att vi iaf kan hålla kontakten som vänner, för de vore underbart! Han är så lik pappa till utseendet, helt sjukt!

Nu ska jag sluta fundera på allt och inget.. Lägga mej på soffan och njuta, för nu kom min älskade hem från hockeyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0