Humör



Dagen blev inte alls som de var tänkt.. Jag har inte alls varit på humör för nått, så hittills har vi inte gjort många knop.
Var menat att vi skulle på Kyrkis i dag. Men Elton vägra somna och äta. Och sist vi var där, somna han efter Kyrkis, och de var på tok för sent för hans del. Då somna han supersent på kvällen oxå. Så vi skippa Kyrkis i dag!
Elton och Roger ligger och sover nu, tänkte sova jag med, men ångra mej. Så nu sitter jag här, har precis fått på mej lite kläder. Kändes som att de var dags, men jag hade lika gärna kunna gå i pyjamasen hela dagen..
När prinsarna vakna ska vi gå på lill Ica och handla lite, ska göra korvgryta till dom. Och om Roger får jobbet, far han redan på Söndag.. Så då blir de storkok, så han kan ta med sej.
Känns jättekonstigt, nu när Roger har varit hemma så länge med oss, så ska han (kanske) vara borta hela veckor. Men jobbet skulle betyda så himla mycket för oss! Kanske tillomed att jag kan vara hemma lite extra länge med Elton, skulle vara perfekt! För varken jag eller Roger känner att vi vill hä han på dagis än. Men vi får bara vänta och se hur de blir..



Älskade unge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0