Hit


Ligger forfarande i sängen, tog med mej datorn hit ;) Mysigt! Prata nyss med Elton, han hade sovit hela natten, vaknat 06:20, precis sovit en timme och ätit en banan. Nu skulle dom fara till Fränsta och kolla på när morbror Melker stöter kula (några skolor som har anordnat friidrottstävling). Han berätta oxå att han inte kommer hem i dag, utan i morron.
Sjukt hur man kan sakna nån så mycket, att de känns så tomt. Men, han har de ju superbra hos mamma/mormnor och pappa/morfar! 

När jag väl tar mej upp ur sängen, ska jag fixa lite frukost och sedan ta en promenad. Känner att jag behöver de! Och, jag tror iaf, vädret är okej.
Får se vad jag annars ska hitta på i dag. Roger for redan i morse, han skulle hjälpa en kompis och byta växellåda på en bil. Han är bara för snäll min Roger! Så han kan jag nog inte räkna med i dag..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0