Barnvakten


Tidigare i kväll skulle vi testa barnvakten, så Roger gick in i sovrummet och slog på den delen. Jag slog på den andra och hörde direkt nån, som jag trodde var Roger, som larva sej. Han lät som en liten unge som skrek. Så när han kom in i vardagsrummet och de fortfarande lät, börja jag fundera..
Då kom jag på att jag sätt några barn som var utan för och lekte, visa sej att dom hade walkie talkies! Så på skoj skulle Roger bara testa om han kunde prata tillbaka (har en sån knapp på barnvakten). Och när Roger prata, höll ena pojken att hoppa rakt upp och ropa: Hörde ni!!!
Vi såg ju pojkarna genom vardagsrumsfönstret :) Pojkarna fråga vem de var flera gånger och efter ett tag kunde Roger inte hålla sej och sa: De är Tomten!
Pojkarna kolla på varandra och såg helt chockade ut, haha! Dom börja rabbla upp vad dom ville ha i julklapp och sa att dom skulle vara jättesnälla.
När vi halvt skrattat ihjäl oss och bytt kanal på barnvakten, såg vi dom utan för, med fler kompisar och ropa hallå! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0