Avklarad


Första dagen i mitt nya liv är avklarad! Jag tycker dagen gått över förväntan! Jag har inte varit hungrig eller sugen en gång. Vet inte om de är för de jag ätit eller för att jag är så himla peppad att verkligen lyckas! Vilket fall, så spelar de ingen roll..


Så här har jag ätit i dag:
Frukost kl 10: Äggröra (på 2 ägg) och ett halvt paket bacon.
Lunch: Skippade den då de stog att man kunde skippa att kolla på klockan och äta när man var hungrig. Var inte de då.
Middag kl 16: 4 små biffar med brunsås.



I dag har vi bara haft en inne mysdag, då de regnat mesta dels i dag. Jag och Elton har bara varit ut en snabbis på Ica, han vägra somna vid lunch, så vi tog och gick ut. Sedan somna han så snällt så!
Vid 15 var jag och sola, var mycket skönt! Har inte solat sedan innan jag blev gravid, så de var ett tag sedan.. Avkopplande och skönt att få upp lite värme i kroppen. Boka ny tid nästa Torsdag igen.
När jag kom hem igen, hade Roger gjort maten, Martin kommit för middag och busat med Elton. Maten var supergod och de är ju alltid lika mysigt och se Martin och Elton!

Innan Martin for hem, skulle han och Roger kika på skor. Dom ska ju börja spela innebandy, i morron är första matchen. Dock hitta Roger inga skor, så dom ska kika vidare i morron..
När Roger kom hem, fick Elton sej ett bad. Roger och han busa på bra länge där inne, Elton var alldeles skrynklig om fötterna efteråt :)
Och resten av kvällen bestog av gröt, jamas, saga och nattning. Även jag och Roger somna ;) Men klev upp efter ett tag. Då vakna Elton.. Men Roger fick han att somna om! Men nu vakna han igen.. Tog upp han i famnen, men han blev så varm. Så han och Roger ligger inne i sängen och myser nu. Ska snart jojna dom, kika på film tills jag slocknar!



Så här kul hade Elton i går..

Försökte ta kort på Eltons tänder i dag ;) haha


Kommentarer
Postat av: Nina

Han körde något GI-inspirerat innan sommaren och skippade pasta, ris o potatis och det gick ganska bra faktiskt... ett tag. Han gick ner i vikt iallafall men lessnade väl tillslut. Det är så lätt att det blir enformigt och tråkigt. Själv skulle jag aldrig kunna banta så jag tycker ni är jätteduktiga som ens försöker :)

2009-09-04 @ 21:38:29
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0