Tyvärr


Blir tyvärr inga bilder ikväll..
Blogg.se är supersegt!


I går fyllde världens bästa pappa Roger år! :) Självklart ska de firas!
Så i går morse, då Elton vakna. Sjöng vi vackert och gav paket, jag och Elton. Elton hjälpte såklart pappa att öppna paketen, mycket skoj! Ett par shorts och två tröjor, till träningen, fick han av oss. Glada miner fick vi! :)
Efter paketöppningen gick jag och Elton på bageriet och handla bröd, i regnet och allt.
Sedan tog vi en mysfika med tända ljus och allt! När frukosten var i magen, tog Elton och pappa Roger en dusch. Jag fixa tårtorna eller vaniljsåsen till tårtorna. När pojkarna var klar, kom mamma/mormor, pappa/morfar och Louise.
Jag tog en snabbdusch, innan vi tjejer och Elton, for på Ikea och handla lite. Innan vi for hem handla vi thaimat. Hem, käka supergod mat!
Sedan hade vi gäster hela dagen, åt tårta, åt mer tårta och ännu mer tårta än de. Usch, nya tag nu!
När alla for hem i går, lite efter 20:30, slockna Elton i min famn. Han var helt slut lillprinsen! :)

I dag har vi haft fullt upp! På förmiddagen tog jag och sola, sedan sov vi en timme. Efter de kom Martin, fika lite tårta och kaffe.
Sedan gjorde jag och Elton oss i ordning för Kyrkis. Roger och Martin for och lämna blod. 
Jag och Elton mötte upp Emilie och Stella. På Kyrkis var de full fart, lite för mycket. Så när vi kom hem var Elton supertrött, men då klockan var för mycket för han att sova, blev de en oplanerad tripp till Birsta.
Först var vi på Jysk, hitta nya kuddar och kuddfodral till soffan, svarta. Blev superbra! :)
Kika på en jack till Elton, igen.. Men nu hitta vi några vi fastna för iaf, dock blev Elton för trött när vi väl skulle bestämma oss. Så vi ska dit nått i veckan och köpa en jacka! :)




Sedan blev de middag, Elton åt inget. Vilket han inte gjort på hela dagen. Lunchen grina han sej igenom, fick inte i sej nått. Middagen bestod av inte äns en halv korv. Gröten somna han i från. Blev ganska sena från Birsta, var hemma lite innan 19. Hann inte äns utan för dörrarna på Birsta, så sov Elton i vagnen. Typiskt..
Så när vi kom hem blev de bara av med kläderna, ett försök till lite gröt (som misslyckades stort), jamasen på och sedan sängen. Så i morron lär ju Elton vakna 04 och vara hungrig, skoj!

Nu funderar jag starkt på sängen!

Kommentarer
Postat av: mli

Gillar den rutiga skarpt! =)

2009-10-21 @ 11:10:16
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0