Tänkt


I dag har jag och Elton haft en innedag! Blev inte alls som de var tänkt, då Roger kom hem senare än vi trott..

Men jag och Elton har busat och gosat i massor! Sedan blev de en dusch för prinsen, då de var nummer 2 överallt. När vi var klara, kom pappa Roger hem. Klädde på oss och gick på lill Ica för att handla lute pärer och morötter till maten. Precis när vi börja med maten, kom middagsgästerna. Martin, Gina och Louise.
Till middag blev de ungsbakadfalukorv och hemmagjordpotatismos (rivna morötter för min del). Efter middagen blev de bus, Elton skratta så gott då Martin är här! Han ler med hela ansiktet och skrattar som en tok.
Sedan blev de gröt, jamas och sängen. Elton somna flera gånger, men vakna och grina, lika fort igen. Tillslut somna han i min famn. Dock vara de inte länge.. Utan de vara bara att börja om igen. De vara inte häller länge, då vägra han somna om. Så han somna nog inte om förrän 23 nångång, i min famn igen. Inget annat verka funka i kväll.
Jag är så trött på dåliga kvällar, när de bara är grin och vaket. Jag hoppas verkligen Elton börja sova bra snart igen!

Elton har dessutom fått nått konstigt i ansiket. De börja med att han blev röd om näsan, sedan kinderna. Trodde att han svettades, så de var därför. Men han var jättekall om hela kroppen.
Under dagen har de bara blivit värre och värre. Så nu ikväll var han knallröd! Han ser inte klok ut. Nån aning om vad de kan vara för nått?

Roger har precis kommit hem från träningen. Jag sitter och äter vindruvor (de istället för choklad, funkar sådär..), är seg som en gris och funderar på om jag ska krypa ner under täcket och hoppas på en bättre morrondag!

Kommentarer
Postat av: Catrin

Hej! Loke blev lite sådär nu han oxå när kylan kom, ha för mej att de va samma sak förra året oxå,fast värre än nu. Typ nå "köldfläckar"

2009-10-22 @ 08:14:38
URL: http://tobbelobbessambo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0