Stanna


Självklart vakna Elton och vi stanna bilen på gården i Ljunga.. Nästan att jag kände på mej de! Efter några misslyckade försök att natta om, gav jag upp (med ett grin dessutom..)! Varken mamma/mormor, Louise eller Melker dög. Bara jag, så mammig har han aldrig varit! Då han vägra somna, men ändå var sjukt trött, locka mamma/mormor med popcorn :) En riktig hitt enligt Elton, som både stoppa i sin och Yizzas mun. När pappa/morfar kom hem från jobbet tog Elton en snabb gos, sedan tillbaks till mej. Strax innan 23 somna prinsen, på mej. Utan att jag gjorde nått, vilket aldrig har hänt! Även jag slumra till.. Har nyss lagt Elton inne hos hans älskade mormor och morfar, där han förhoppningsvis sover bra i natt. Han behöver verkligen de! Även jag behöver sova, känner mej helt slut! En ny dag i morron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0