Mycket


Har hunnit med mycket nu på förmiddagen! Först slog jag igång diskmaskinen och en tvättmaskinen, sedan blev de mysfrukost med pappa/morfar, efter de gick jag och sola. När jag kom upp igen, for Martin och Roger in till stan. Jag, Elton och pappa/morfar klädde på oss och tog en lång morronpromenad. Kallt men skönt! Dock vägra Elton somna i vagnen, även fast han var sjukttrött. Sista biten fick pappa/morfar bära fisen, han vägra sitta i vagnen.. Så nu ligger Elton och pappa/morfar i sängen, skulle tro att båda somna :)
Jag ska hoppa in i duschen, få på mej lite kläder och sedan plocka undan lite här hemma.


Fick precis mycket dåliga nyheter, känns förjävligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0