Mobil


Fan, min mobil har varit knäpp länge (nästan sedan jag köpte den..), men nu är den helt slut! Knäppte nyss ett kort på Elton, sedan blev den svart, som den blir typ 2546515381 gånger om dagen, inge konstigt med de, men nu är alla bilderna i mobilen borta! Vilket var ugefär 900 stycken.. Fansjävlaskithelvete!
Har testat startat om den, tagit ut både kortet och minneskortet, men dom är ändå borta. SKIT!
Bara att inse, en ny mobil är ett måste. Känns som att dom pengarna skull lagts på nått annat..

 


Skit mobil!


FAN!!!


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag hade samma problem med min. Lämnade in den till Telia och fick en ny som än så länge funkar.

2009-10-09 @ 20:23:06
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0