Lyx


Natten har varit sådär, lite orolig. Men Elton kompensera upp de med att sova till 07:25, lyx!
Nu på morronen har vi hunnit med en hel del! Frukost, en diskmaskin, jag har solat, Roger och Elton har duschat, Elton sover nu, Roger är och cyklar. Och klockan är bara lite över 10!
När Roger kommer upp igen, ska jag slänga mej i duschen. Luktar illa, hatar lukten av kroppen efter att man solat. Sedan hinner vi nog inte så mycket mer än att äta mellis/lunch och göra oss i ordning. För klockan 13 ska vi kila över till grannhuset, till Arvid. Som fyllt ett år! De ska så klart kalasas :)
När vi kalasat klart, ska jag ta bussen in till stan, för att möta upp mormor/gammelmormor. De är ju Tisdag i dag och de betyder ju simning! Ska bli så skönt, älskar att simma! Roger och Elton ska ha pappa-son-mys, inte fy skam!

I går gick Elton ännu mer, nästan genom hela köket, helt själv! Han är så duktig :) Hoppas han snart kommer på att de inte är så farligt att gå!

I går fick jag dessutom på mej ett par jeans som jag inte kunnat haft sedan innan Elton! :) Dom satt inte alls som dom ska, men jag fick på mej dom ;) Underbart!


Första gången vi var hemma hos Frida och Nils-Arvid! :)
090205


Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

Tassar förbi o tipsar dig som redan tävlar hos mig (jätteskoj!) att jag nu startat ännu en kul en..



http://uj76.blogspot.com/2009/10/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html



..med chans att vinna 1 presentkort från en underbar inrednings/ present butik. Kika gärna in =)

2009-10-06 @ 13:36:28
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0