Igen


Nu är vi hemma i stan igen, skönt faktiskt! :) Elton sover, Roger är på Biltema och köper massa små grejer. Jag ska fixa med tvätten, vika in och fixa bort tvättberget som bara ökar och ökar..

I dag har vi inga direkta planer alls, utan vi blir nog bara hemma. Skönt att ha en latdag då man varit "borta" flera dagar. I morron är de nya tag! Solning, Kyrkis (?), däckbyte och simning. Underbart!

I går var jag och mamma/mormor ute och övningskörde igen, gick skit i går. I går kändes de som att jag aldrig kommer få mitt jävla körkort! Men mamma/mormor tyckte de gick bra.. Nää, nästa gång hoppas jag de går bättre. Hatar när de inte går nått bra, jag tappar motivationen direkt.

Sedan for vi till farmor/gammelfarmor och farfar/gammelfarfar, för att gratta farmor/gammelfarmor. Där bjöds de på supergod mat och ännu godare tårta! Fy, så jag har fuskat denna vecka..
Vid 19 for vi hem på Medisvägen och packa ihop och gav en trött Elton gröt. Sedan packa vi in oss i bilen och for hem till stan. Elton somna i bilen, fortsatte sova när jag bar in han och även när jag la ner han. Tur att vi hade planerat, så jamasen satt redan på!
Jag och Roger kika på film, en värdelös dessutom. Sedan gav vi upp, vid 22 gick vi och la oss. Jag tvärslockna!
Natten har varit okej, Elton har tappat tutten några gånger men annars sovit ganska bra.

Bilder kommer senare i dag/kväll, kameran måste laddas. Och nu måste jag ta mej ann tvätten!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hejsan!!!!!

Har du lust att följa med på Kyrkis på Torsdag?Vore kul att träffas och umgås lite=)Kram Maria

2009-10-12 @ 21:11:32
URL: http://caspersmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0