Fort


I dag har vi haft en full späckad dag! Jag älskar att ha mycket att göra :) Dock går tiden för fort..

Efter frukosten gick vi och la oss alla tre, sov 1½ timme. Sedan blev de en dusch och lite kläder på. Efter lunchen gick vi ut och mötte Emilie och Stella, för att gå på Kyrkis. Där blev de massa bus och fika, som vanligt!
När vi kom hem hade pappa Roger städat, alltid lika underbart som alltid! Vi hann bara innanför dörren, så kom mormor/gammelmormor. Blev lite kaffe och småprat, innan vi (jag och mormor/gammelmormor) for mot Birsta. Eller innan Birsta var vi på Skopunkten, Stadium och Coop. På Birsta hitta vi de mesta av de vi skulle ha. Men hittade ingen jacka till Elton. Eller jo, men jag betalar inte 1000 kr för en jacka som han kan ha nån månad. Och typiskt nog, så alla jackor jag hitta och verkligen älskade, kostade 1000 eller uppåt.. De är verkligen typiskt mej! Så, de blev ingen jacka. Och de betyder att jag måste på Birsta snarast igen. Pojken måste ju ha en jacka, ganska snart dessutom! Letade även en halskrage (eller vad de nu kallas?), men hitta bara blåa eller randiga. Vill ha en svart, men hittar ingen.. Får leta vidare!

När vi kom hem, var Elton nyäten, hade ny blöja och var redo för nattning och sängen. Jag och Roger möttes bara i dörren, då han skulle till Choppa och kolla på hockey.
Nattningen fick superbra i kväll (tack för de Elton!), Elton somna på bara några minuter. Och sover fortfarande, utan ett pip. Hoppas att han fortsätter så!

Jag ska försöka fixa ihop nån middag, är sjukt hungrig! Hann inte med nån middag innan Birsta, så de får bli nu..

 


I morse hitta Elton kameran.. Och då kan de bli så hära fina bilder!

 

Elton i morse, pigg och glad!

Innan vi skulle på Kyrkis, hitta Elton min underklädes lådan..



Kommentarer
Postat av: Nina

Liam har en sån svart "halskrage" från Pop. Var inte alltför dyr heller :)

2009-10-15 @ 21:40:05
URL: http://thepioneer.blogg.se/
Postat av: mli

Stellis har en svart fleece krage från pop, 125kr.

2009-10-16 @ 09:04:30
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0