Pussar


I morse när Elton vakna, vakna han med ett leende och var så himla go. Han dela ut en massa pussar och kramar! Så skönt att vakna upp då. Är ju inge vidare att vakna till grin..

När Elton hade sovit frukost, typ 15-20 minuter (typiskt!), kom mamma/mormor och pappa/morfar och hämta Elton. Dom skulle på Birsta och mysa. Dom hade käkat lunch och ätit glass. Dom hade även handlat lite. Elton kom hem med ett par jeans, superfina. Tack mormor och morfar, säger Elton!
Medans Elton var borta, passa vi på och ta en långdusch. Sedan kika Roger på film och jag slockna i sängen! Superduperskönt att sova lite.
När Elton kom hem, bytte vi bara blöja och lite kläder, kila till lill Ica och handla. Var tvungen att handla lite grönsaker och lite smått. Vi hade nämligen bjudit hem Frida och Arvid på middag! Så i dag blev de tacos, mycket gott!
Tror att Frida och Arvid kom lite efter 16. Roger fixa maten, jag dukade och Frida höll koll på våra busfrön (Frida hade nog de svåraste jobbet, haha)!
Middagen verkade vara uppskattad! Arvid gillade osten mest ;) Elton ville bjuda Arvid på sin mat, Arvid ville bjuda golvet på sin mat och ja, vi kom fram till att vi inte vill ha tvillingar! ;) Arvid åt med hela kroppen och kläderna, så vi fick ta och leta fram Eltons gamla kläder. Tur att Arvid är mindre! :)
Blev en massa bus efter maten. Så Elton var helt slut, Arvid oxå tror jag. När Arvid blev för trött (han vakna 03 i natt han. Och hade dessutom inte sovit så mycket i dag på dagen..), hjälpte jag dom hem med Arvids matstol och så. Elton fick gröt och ny blöja när jag kom hem, sedan natta vi. Tog exakt 6 minuter för han att somna. Inte ett gnäll eller grin! De var länge sedan de gick så bra att natta. Jag hoppas på fler sånna kvällar!
Han har dessutom inte gjrort ett ljud i från sej, på hela kvällen!
Jag och Roger kikar på nåe skit på tv:n och äter godis som Frida lämna (tack för de!). Om jag inte har gått upp dom kilona jag tappat, visar vågen fel. Så mycket godis som jag ätit dom senaste dagarna, var de länge sedan jag åt. Inge bra! Så nu till veckan blir de hårdkörning. Simning två gånger och förhoppningsvis några promenader. Bra mat oxå! Nej, jag måste få lite motivation igen. Snarast!


Fick egentligen inte ett ända bra kort i kväll.
Pojkarna ville inte alls vara med..




Av nån anledning, tyckte pojkarna de var roligast i sovrummet..
Inte såhär man är van att se Arvid ;)

Stänga och öppna dörren var roligt!

Mys i sängen!
De var mest Elton som ville kramas, Arvid ville egentligen inte alls :)

Jeansen Elton fick av sin älskade mormor och morfar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0