Börja


Vi har haft en toppen dag i dag! :) Börja med att Elton sov till 08! Minns inte sist de hände. Dock sov han oroligt hela natten, jag är helt inne på mardrömmar!
Lite innan lunch fick vi sällskap av världens bästa Therese och Troy! Underbart att se dom :) Roger fixade lunch, korvstroganoff, som vi sedan käka. Hann med lite bus innan Elton slockna, han hade ju inte sovit på hela förmiddagen. Inte konstigt att han var övertrött och vägra somna.. Men tillslut så!
När Elton vaknat och fått lunch i magen, packa vi in oss i bilen och for mot Ljunga! Elton var missnöjd och grina/gnällde sej igenom hela resan, Troy sov igenom allt ;) haha!
Therese och Troy lämna av oss hemma hos mamma/mormor och pappa/morfar, dom brumma vidare hem. Men innan hann vi bestämma att vi ska gå ut vi två, när jag fyller år. Längtar redan!

Tack för i dag, Therese och Troy! Therese -  Du är verkligen oslagbar!

När vi kom hem här, sov pappa/morfar, väckte han och Elton sken som en sol! Jag vet verkligen en som är älskad!
Mamma/mormor jobba och Louise är på praktik i stan, så hon bor hos Martin och Gina. Så de kändes lite konstigt, för tomt!
Så i dag har vi myst med pappa/morfar, promenerat och busat. Nu nattar pappa/morfar Elton, skulle tro att båda somna. Elton ska dessutom sova med sin älskade morfar i natt, mormor oxå för den delen. Men vid morfars sida, mycket viktigt ;) De betyder att jag ska få sova en hel natt, wiho!

Nu är mamma/mormor hemma, hon kom nyss. Elton orkade inte vänta, utan somna några minuter innan hon kom hem.. Jag ska vara lite social och kika på Greys snart!

Pappa Roger, du är så älskad!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej!

Jag vill bara tipsa om tävlingar jag har inne hos mig - man kan vinna kläder från SOBEA, Alfons Åberg-bokpaket och leksaker från Lajbansson - kika gärna in och var med! kram Carolina

2009-10-07 @ 21:55:03
URL: http://www.carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0