Senare


Nu sover Elton igen, egentligen för sent. Men jag tar hellre en senare kväll, än en supergnällig dag! Så nu sover han ute på balkongen, somna på 2 sekunder.
Roger ligger fortfarande i soffan, mår inge vidare. Jag känre dock inte av nått, än..

Dagen har varit lång och seg, mycket seg. Har tvättat i massor, så nu är alla dörrar och garderobsdörrar fyllda med massa sängkläder. Luktar sköljmedel i hela lägenheten :)
Jag har försökt, så gått de går iaf, att underhålla Elton hela dagen. Men inget duger, så de är mest grin. Mina öron trillar snart av!
Vi tog iaf en sväng på lill Ica tidigare i dag, jätteskönt väder ute! Synd att ingen av oss var speciellt sugen på att vara ute (eller Elton vill ju alltid vara ute, men jag kände inte att de passa i dag..).
Vi får piggna på oss och hoppas på bra väder senare i veckan!



Nu säger Roger att han tänkte pröva och äta,
så jag ska passa på så jag får lite sällskap! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0