Mysa


I går kväll, efter badet, skulle jag och Elton mysa i soffan och kika på Unga mödrar. Och vips så somna Elton i mitt knä(?)! Utan gröt i magen, med morronrocken på sej och inte ett pip.
Så de var bara att stoppa ner han i sängen, för väcka han är ingen ide, han äter ändå ingen gröt då.
Men, de varade inte så länge.. Utan efter en kvart vakna han igen och vägra somna. Gick och la oss mej han, somna ganska direkt, alla tre ;)
Sedan sov han bra hela kvällen. Kom till oss 01:30, sov sådär resten av natten. Tappa räkningen på hur många gånger jag leta den där jävla tutten, som alltid har en tendens till att försvinna och gömma sej!

I morse åt Elton en halv skål med gröt, utan protester! Efter gröten plocka vi ihop lite här hemma, jag har hunnit diskat och tvättat en maskin med tvätt.
Jag har precis fått i mej frukost, havregrynsgröt. Blev sjukt sugen på de i dag!
Elton ligger ute i vagnen och sover, har sovit ett tag redan.
Roger är ute och skruvar med bilen, han ska försöka bli klar med den i dag. Vore skönt! Annars mår han sådär, är inte helt hundra än, men på bättrings vägen iaf!

Får se om de blir nån simning i dag. Har inte hunnit prata med mormor/gammelmormor och dessutom vet jag inte hur bussarna går nu. Dom har ju gjort om bussturerna, hur knäppt som hällst!
Som jag förstår, så måste jag ta en buss in till Birsta för att sedan byta buss för att kunna ta mej till stan (?). Hel knasigt!


I dag är de nya tag med vikten! Har varit för mycket fusk och godis nu, så de måste bli ändring på de. Våga inte ställa mej på vågen, antar att jag har gått upp alla 6 kilon jag gått ner..
Men, nu ska de bli ändring iaf! Nya tag i dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0