Maten


Maten är nu i magen, Rogers korvstroganoff! Alltid lika gott :) Och jag måste ha världens bästa Roger, som inte mår så bra och ändå lagar mat åt mej och Elton!

Just nu duschar mina prinsar, Elton blev lite smått kladdig efter matförsöket. Mat går fortfarande inte ner, för Mr Elton. Men i morse åt han iaf en halv macka och drack en hel flaska med mjölk! Till lunch åt han nästan en halv burk med korvgryta och under dagen har han ätit lite vindruvor och några kex. Så de går iaf framåt, men de är långt kvar till gamla Elton..

Dagen har varit nästan lika gnällig som i går, mer grin i dag. Elton har dessutom bara sovit lite mer än 1 timme i dag, på förmiddagen. På eftermiddagen vägra han sova. Så nu är han trötter! Men han får hålla sej till 19 iaf, annars vaknar han väl 04 i morronbitti.

Annars i dag har vi bara myst. Roger mår fortfarande inge vidare, toan är hans andra hem just nu. Men han är iaf på benen, så dagen har varit lite lättare för min del. Skönt!
I morron ska Roger försöka skruva klart bilen. Så vi får se vad jag och Elton hittar på. Blir nog bara hemma,  vågar inte gå ut riktigt än. Tänk om vi har lite magsjukebasilusker ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0