Länge


Elton sover fortfarande och har inte vaknat en gång! Minns inte sist de hände, men länge sedan var de iaf.. Nu hoppas jag att han sover bra i natt oxå! Och sover lika länge som han gjort dom senaste dagarna, till 08-08:30. De vore en perfekt födelsedagspresent åt mej! :)

Känns jättekonstigt, känns inte som att jag fyller år i morron. Men, så fort mamma, pappa och alla andra i familjen kommer i morron, blir de nog annorlunda! Jag hoppas de iaf :)
Jag bruka älska att fylla år, men just nu känns de bara "jobbigt". Jag känner mej jättegammal, känner lite panik över vad jag ska göra med mitt liv. Jag vet att jag bara fyller 22 och har många år kvar att fundera ut vad jag vill med livet. Men jag hade nojja redan när jag fyllde 20, då kändes de som närmare döden! Undra hur de ska bli tills man fyller 30?

I dag har vi inte gjort mycket. Var menat att vi skulle ha en städdag, men så blev de inte..
När Elton somna, låg jag och slappa i soffan. Roger var och fixa nya slangar till mormor/gammelmormors snöslunga.
Sedan ringde hon även om jobbet, så de tog lite tid. Bra tid!
När Elton vakna käka vi lunch, Rogers köttfärssås. Sedan gick jag upp till Frida. Drack lite kaffe/te och surra skit. Låna även tårtformen! Så när jag kom hem igen börja jag baka. Hann precis klart tills Roger skulle ta bussen til Choppa, för att kolla på hockey.
Jag och Elton busa och myste på, han har verkligen varit go i kväll! Mycket gröt åt han oxå, somna snällt och sover fortfarande. Kan verkligen inte bli bättre!

Varma bullar och kall mjölk, mums!

Roligast just nu: Nycklar och "låsa" dörrar!


Kommentarer
Postat av: Heidi

Va busig han ser ut på ena kortet =)

2009-11-13 @ 00:30:19
URL: http://silvermoon.blogg.se/
Postat av: jessica

vilket busfrö

2009-11-13 @ 12:15:37
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0