Gröten


I morse tog Eltons gröt slut, sa till Roger att vi måste köpa de när vi är i Birsta. Men kom vi ihåg de? Nej, självklart inte! Så precis innan jag skulle ge Elton gröt nu i kväll, kom jag på de.
Typiskt nog låg skötväskan kvar i bilen (har alltid gröt där) och Roger var hos mormor/gammelmormor och kolla på hockey.
Som tur är, har vi världens bästa grannar! Ringde Frida, med lite smått panik (då lill Ica var stängt..) och fråga om hon hade hemma. Och de hade hon! :) Så, medans jag sprang upp och låna lite gröt, passa Melker Elton. Hade gått superbra (dom få minutrarna jag var borta)! Tack igen Frida, du rädda kvällen/natten! :)

Nu är jag helt slut! Vi har haft en heldag på Birsta med mormor/gammelmormor, Martin och Gina. Efter Birsta var vi på Drakborgen (vilket kaos, sjukt mycket folk!) och sedan tog vi med oss mat hem från McDonalds, Melker som valde mat :)
Nu sover Elton, Roger är och kika på hockey och jag och Melker sitter i soffan. Nu ska vi tända lite ljus och plocka fram godiset som blev kvar från i går, tur de!

Nervös!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0