Förväntan


Bussresan gick faktiskt över förväntan i dag! Dock tog de ju lite längre tid än vanligt, men de gick smidigt ändå. Jag har inte fått busskräck iaf!

Var för mycket folk och stimmigt på simningen i dag, så de blev inte alls lika många längder som vanligt. Men de är ändå skönt att komma ut, basta och inte behöva tänka på nån annan än sej själv!
Efter simningen var vi och handla lite, sedan direkt hem. Väl hemma var de en liten fis som hörde att mamma kom hem och ville inte alls somna då. Så ut ur sovrummet, kom en mycket glad Elton och hjälpte mej med att bära in hårdbrödet :) Sötunge!
Lite mys innan de var dags för nattning, både jag och Elton somna snällt ;) Roger väckte mej till Desperate Housewives, tack för de! :)
Nu sitter jag här, helt seg i huvudet. Funderar på att fixa nått att äta, då jag missa middagen. Men sängen lockar nog mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0