Bloggande


Blev inget bloggande i går kväll, Elton vägra somna. Eller han somna hur snällt som hällst med mej inne i sängen, men efter bara en halvtimme, vakna han igen och vägra somna om. Så jag gav upp och gick och la mej. Ändå vägra han somna.. Så han somna inte förrän efter 22, efter de har han sovit super bra, hela natten. Ändå till 06:45, då somna han om på pappa Rogers arm, till 07:45! Så skönt att få sova lite längre :)

I går innan vi skulle fara, sov Elton i över 2 timmar. Var nästan tvungen att väcka han.. Typiskt att han ska sova så bra när vi ska bort. Dessutom åt han en hel burk med korvgryta! När man inte har tid, då passar han på att äta bra ;) Skitunge! Var jag iaf och lämna blod, gick superbra. Sedan skulle jag och hämta biljetterna som jag boka, men dom hade inte öppet.. Men världens bästa lillebror fixa dom senare, tack!
Åkte och hämta Roger hos mormor/gammelmormor, golvet blev jättebra! Skulle egentligen på Birsta, men vi skippa de i går. I stället for vi hem och fixa middag, biffar!
Lite mys och bus innan Elton skulle sova, vilket han inte ville..

I dag vid frukosten, kom Martin hit. Precis innan vi skulle fara på Birsta, så ramla Elton.. Han skrapa upp hela hakan och spräckte överläppen. Massa blod, men lite tårar. Blev bra efter ett tag bara. Så vi bytte tröjan (den blev blodig) och sedan for vi på Birsta, hitta de vi skulle ha och lite till. Köpte en farsdagspresent oxå!
Nu sover Elton, för första gången i dag. Fick "tvinga" i han lite lunch och så fort vi la han i vagnen, somna han. Superdupertrött! Han har sovit en timme nu, skulle gissa på att han sover en till. Vore iaf bra för han!
När han vakna ska han få lite frukt, sedan tar vi packningen och far mot Ljunga.
I morron ska jag och prata jobb och fira Melker. Blir nog kvar i Ljunga hela helgen. Hoppas på att vi får med oss Roger oxå, vill de! :)

Nu ska jag packa färdigt och stoppa i nått i magen, medans Elton sover!

Kommentarer
Postat av: Nina

tack =)



ja vi har funderat kring magsjuka men tycker det är så konstigt om alla vi andra klarat oss undan det.

2009-11-08 @ 11:01:35
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0