Världens


Jag måste ha världens bästa karl!


När jag kom hem hade han storstädat! Dammsugat, skurat och tillomed dammtorkat! De luktade gott i hela lägenheten, så himla skönt att komma hem :) Dessutom var Elton mätt i magen och super glad! Oj, jag blev så glad.

I dag har jag och Elton varit på Drakborgen med fika gruppen från Familjeliv, ätit och busat en massa. Jag, Elton, Frida och Arvid tog både en promenad dit och hem. Eller hem fick Elton åka bil hem, Roger kom och hämta han då de blev så sent, så han kunde få lite middag i magen! :)

Nu är Roger och handla, Elton springer i gåstolen och hittar på massa bus, jag sitter här svettig och dan. Ska duscha så fort Roger kommer hem! Eller de blir nog gröt och jamas för Elton innan :)

Kommer med bilder från dagen senare!




Kommentarer
Postat av: Tina

Va skönt det är att man är två, eller hur?! Och Roger verkar ju vara en riktig raring. :-)

2009-05-28 @ 21:35:36
URL: http://www.troll.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0