Tänkt


Blev lite annorlunda än vad vi tänkt i går.. Men, de blev till de bättre! :)
Var menat att Roger skulle åka till Ljunga själv, men då Elton var så grinig och varken ville sova eller äta, så kom Roger hem och hämta oss i stället! Så vi tog bilen allihopa och for :) Mysigt!
Vid 12 var vi frame. Där bytte vi bara bil och for och handla. Pappa/morfar och Roger åkte och meka medans dom. När vi kom hem till Ljunga igen satte vi oss ute i solen, åt melon och hade de super mysigt, jag, Elton, mamma/mormor och Louise. Louise gav upp ganska fort, då foten gjorde lite ont..
Elton somna ute i vagnen medans jag måla naglarna, fisunge :) Dock ville han inte äta i går häller.. Men vi fick iaf i han massa frukt i går, bättre än inget!
Till middag grilla vi och åt potatisgratäng, ute i solen så klart (försökte MMS blogga, men de kom tydligen inte fram.. Varför vet jag inte?!). Så gott!
Vid 18 for vi hemöver till stan igen, Elton somna självklart i bilen han. Han var så trött! När vi kom hem fixa Roger och Elton gröt, jag passa på och duscha då. Vid 20 gick vi och la oss allihopa. Jag tog en alvedon och lite nässpray, så jag skulle klara natten! ;)
Både jag och Elton somna vid 21, om inte jag somna innan.. Jag var heeelt slut! Och Elton har sovit jätte bra i natt. Jag och Roger har stoppat in tutten nångång, men helt utan grin! Dessutom sov han ända till 07:20 och vakna med ett stort flin :) Så underbart! 
Nu sover prinsen igen, jag har precis pratat med pappa och Roger är hos Choppa. Han for nog mest bara för att han skulle få åka motorcykel ;) Älskade karl! 

I dag fåar vi se vad som händer. Vädret är sådär, ibland kikar solen fram och ibland är de helt mulet.. Men vi ska iaf och handla, måste handla lite kött och så, ska laga mat åt Elton. Tomt i frysen nu!
I morronbitti kommer mamma/mormor hit och hämtar mej och Elton. Då far vi upp till Ljunga, igen! Jag och mamma/mormor ska ju gå den där kursen. Sedan far vi hem till stan igen på Torsdagmorron.



Elton smakar på mormors macka :)







Louise med foten ;)



Sånna här blommor täcker hela gräsmattan i Ljunga :)



Roger provkör den "nya" gräsklipparen!



Mumms!

Ena korven hade en konstig liten vårta..



Pappa Roger och Elton tog en tur :)
(Så fort Roger stände av gräsklipparen, börja Elton gtina. Sötlöken våran!)




Mina prinsar!



Mohinder hade hittat en solig plats i bilen han ;)



Så här röd och fin blev jag i går..
(De gör bara liiite ont. Jag är inte van att bränna mej, FY!)



Alla bilder är tagna med mobilen, därför vissa är som dom är..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilka jätte härliga bilder! Ha en fin kväll, kram Jenny

2009-05-25 @ 20:55:13
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0