Solig


I morse fråga vi Frida och Arvid om du ville med på promenad, men dom hade tyvärr inte tid.. Så precis när jag hade ätit upp gröten och Elton skulle sova, fråga Karla och Theodore om vi ville med på en prommis. Och självklart! Så vi klädde på oss och gick ut, i solen och värmen! Super fint väder :) Så de blev en långpromend, tror vi gick i en timme. Mycket skönt!
Efter promenaden fortsatte Elton sova ett tag på balkogen, jag hann inte med så värst mycket innan han vakna.. När han vakna blev de lunch och en duscha. Nu sover Elton igen! 
Roger skulle tydligen och jobba.. Han skulle ut och åka motorcykel i morse, ringde sedan och sa att han åkt på jobb. Så han kom bara hem och bytte skor och for igen :)
Jag sitter i morronrocken efter duschen, har inte kommit längre.. Ska snart ta mej i kragen och göra lite lunch åt mej oxå, magen börjar kurra. Var ju några timmar sedan jag åt gröt..

Elton vägra somna i vagnen, men tillslut orkade han inte hålla huvudet uppe längre :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0