Själv




Elton somna precis i spjälsängen, heeeelt själv! Jag tog och bädda sägen och sedan lästa jag tidningen ute på balkongen, med dörren öppen. När jag sedan kika in, högst 5 minuter senare, så sov prinsen! Snutten i ena handen och den andra på örat, han är en riktig öronpillare lilleman!

Natten har varit super bra! Elton har vaknat ändast en gång, för att få tutten i stoppad. Han har varken ätit eller grinat, mycket skönt! Dock kom jag inte i säng förrän vi 01.. Och eftersom att Elton alltid vaknar tidigt, lika så i dag så klart, var jag ganska seg när han vid 05 börja leta efter bröstet ;) haha! Men vi myste i sängen till nästan 06, klev upp och fixa gröt. När Elton tog sitt vanliga morronrace i gåstolen, passa jag på och städa. Så nu är allt undanplockat och diskat har jag oxå gjort. Är bara dammsugningen kvar nu, den tar jag när Elton vaknar!

Nu sitter jag och äter vindruvor, min nya last, och lyssnar på radion. Tv:n står oxå på, utan ljud, så varför den är på kan man ju undra..
Nångång i dag ska vi fara upp till Ljunga, där de bjuds på morsdagsmiddag. Tänk, min första morsdag! Fortfarande, efter 10 månader, tycker jag att de känns konstig att säga att jag är mamma. Men oj så underbart de är, jag älskar livet som mamma!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0