Lunch




Innan vi gick ut, hann jag och Elton fixa disken och plocka undan här hemma. Mycket skönt! Så vi 11 gick vi ut, mötte Frida och Arvid, Karla och Theodore. Blev bara en kort promenad för oss i dag, då vädret inte alls var vidare bra. Helt mörkt på himlen. Men de blev iaf en kort sväng. Sedan gick vi på Ica och köpte varsin sallad. Var menat att vi skulle sitta ut, men vi skippa de. I stället gick vi in till Frida och Arvid.
Där blev de massa prat, bus för pojkarna, sallad och fika. Lika trevligt som vanligt! :) Vi kom hem lite efter 14, Elton var dö trött! Han hann inte änns nudda kudden innan han somna, de tog 2 minuter för han att somna :) Så han var ganska utslagen! När han vaknar hoppas vi att pappa Roger är hemma (han åkte på jobb då han skulle dit och skriva löneraport..) så vi kan käka middag. Efter de ska vi och stor handla! resten av kvällen får vi se vad vi hittar på..

Arvid, Theodore & Elton




Theodore & Elton



Theodore


Thedore i lådan :)



Elton i lådan :)



Elton gungar lite :)



Söt Arvid



Arvid, Theodore & Elton



Arvid & Theodore


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!



Tack för gratulationen på födelsedagen! Fint du har fått på din nya blogg också, jag orkar inte ens försöka förstå mig på hur man gör jag, haha.



Nu går det faktiskt bra med Lilys vikt, går upp stadigt så det känns ju såklart bra. Hon älskar mat, äter typ vad man än ger henne!



Vi ska nog köpa ett radhus här i Fränsta, jättemysigt och massa andra barnfamiljer som bor där så det känns som om det passar oss perfekt! Bor ni i en 3a eller, har för mig att jag har läst i din blogg att ni också är ute och letar efter nytt boende?



Ha det så bra! Kram

2009-05-19 @ 17:13:26
URL: http://www.ehline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0