Kursen




Så, nu är kursen äntligen gjord! Superduper skönt att de är klart nu. De gick ganska bra ändå, lite segt att sitta mellan 17-20:30. Men som sagt, den är ju gjord nu! Nu är de bara och vänta på att papperna ska komma tillbaka, som vi skicka in. Roger skulle betala när han kom hem, så de är fixat!
Passade även på att anmäla mej till den andra kusren, om droger och vad de nu var.. Så den ska jag göra den 30 Juni. Härligt! Hoppas på att jag har kortet innan året är slut iaf..



Annars i dag har vi varit till Ånge, besiktat bilen, vare på Louises skola och fixa massa uppgifter till henne, kolla på kläder till dopet och handlat.
När vi kom hem gjorde mamma/mormor super god mat, kyckling och nudlar/ris med en massa grönsaker och superduper starkt! Mmm :)

Nu ska jag kila ner och vara social med mamma/mormor innan vi ska krypa ner i sängen!

Kommentarer
Postat av: Kvack

Lycka till med körkortet. Min sambo håller också på med sitt.

2009-05-26 @ 23:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0