Handlat




I dag har vi varit och storhandlat, skönt att ha de gjort. Mindre skönt att siffrorna på kontot minska..
Efter att vi handlat var de gröt och jamas direkt, då klockan var över 19. Men Elton åt snällt gröten och somna som en stock ganska fort. Innan 20 dessutom!

Nu sover prinsen gott, Roger är hos Byström och jag halvkollar på Cold Case. Väntar egentligen på Desperate Housewives, har längtat så efter dehära programet!
Annars i kväll ska jag tömma diskmaskinen, duscha och plocka undan lite. Men nu ska jag fixa nått att äta, är sjukt hungrig! Har inte ätit sedan lunchen hos Frida..

I morron far vi hemöver till Ljunga. Ska hämta upp Martin och Gina vid 12, sedan drar vi! Roger far vidare till stugan, med pappa/morfar, där dom ska fixa golv och tak. Jag och Elton stannar hemma med mamma/mormor. Far hem till stan igen på Fredag. På dan ska vi mysa med mamma/mormor och mormor/gammelmormor och på kvällen ska vi dejta med Frida och Arvid! :) Trevligt trevligt!

Nej, nu kurrar magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0