Bussen




I dag tog jag och Elton bussen hem till stan igen, är sjukt less på att ta alla dåliga nätter själv.. Är trött och seg i hela kroppen! Skönt att vara hemma igen.
Var hemma vid 16, då blev de middag för alla oss tre. Elton har varit grinig hela kvällen (och hela dagen oxå..) så de blev gröt och nattning tidigt kväll. Eftersom att jag är helt slut, så tänkte även jag sova när jag skulle natta han. Somna både jag och Elton, innan 19. Men jag hostar som bara den och varje gång vaknar Elton.. Så jag var tvungen att kliva upp, typiskt! Men har tagit en tablett nu, så jag hoppas att den funkar, så jag kan sova!

Är inte alls på bra humör..


Pappa/morfar kom nyss, han har varit och jobba och ska vi väg igen. Så han ska sova här i natt, tror jag iaf eller så skulle han sova i lastbilen.. Roger for till Choppa och är väl snart hemma. När han kommer hem, ska jag hoppa rakt ner i sängen..

Hoppas på att morrondagen blir bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0