Bra




Natten har varit hur bra som hällst! Elton vakna dock i går kväll, lite efter 22. Inget grin men han låg och busade med barnvakten, tokfisen våran! :) Så då passa jag på och hoppa ner i sängen oxå. Elton somna ganska direkt medans jag och Roger somna till tv:n!
Elton har inte vaknat många gåner i natt, jag har inte änns ammat han. Så de kändes i morse då jag vakna. Fick dessutom sovmorron i morse! Inte nog med att de var storstädat när jag kom hem i går, att jag fick choklad, så får jag en sovmorron på de oxå! Jag har sagt de förut, men Roger är bara för underbar han :)

I dag ska vi på BVC, ska bli super kul att se vad Elton väger!




Elton ramla bara för en liten stund sedan, ner från sängen :/ Han sitter hos pappa nu.


Kommentarer
Postat av: Nina

Tack tack :)



Usch då, läskigt när dom ramlar sådär.. tur att det nästan alltid går bra iaf :)

2009-05-30 @ 00:15:29
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0