Värsta




De här har varit värsta natten på länge, väldigt länge! Men de är inte Elton som har sovit dåligt, utan de är jag och Roger, med våra knallröda kroppar. Jag har grinat och vridit på mej så gott de går. De har gjort ont hur jag/vi än har legat. Vid 04 var jag upp för att kissa, då satt Roger i soffan och läste tidningen(?), han hade redan tagit en dusch och varit vaken nån timme.. Men efter de la vi oss igen, försökte iaf. Även Elton vakna till då, men somna tack och lov om!
Lite före 08 kom Roger in och sa att han skulle åka till Byström med nått och på Apoteket och handla solskydd, då sov fortfarnade jag och Elton. Elton sov ända till 08:15 i morse! Helt otroligt, de har nog inte hänt på dom sista 9månaderna. Typiskt att jag inte uppskattade att ligga kvar..

Men nu är iaf gröten i magen och nu sitter gofisen på golvet och läser bok :) Jag skulle behövt tagit tag i packningen och städningen, man jag har ingen ork.. Så jag ska slänga i mej lite frukost, sedan kanske Roger är hemma och får lite fart här hemma!
När allt är klart här hemma, far vi till Birsta för att hitta en bikini till mej och lite annat smått. Vid 12 hämtar vi Gina som slutar jobba och far direkt till stugan vi hyrt! :) Ska bli så mysigt!

Hörde precis på radion att Michael Jackson dog i natt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

cool blogg, ska vi följa varandra via bloglovin?

2009-06-26 @ 20:58:37
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0