Stan




Nu är vi hemma i stan igen, hemma hos pappa Roger! :) Skönt att komma hem faktiskt! Speciellt då Roger är ledig första dagen/kvällen på en hel vecka. Han är dessutom ledig i morron oxå, som de ser ut nu iaf. De ändras från dag till dag..
Elton sover nu, somna hur snällt som hällst! Även mamma och pappa ;) Så nu har jag superduper ont i huvudet, jobbigt!
Jag och Roger ska kika på film och mysa i soffan, så fort han kommer hem med filmen :)

I morron ska Elton vara med pappa Roger, då jag ska hjälpa mormor/gammelmormor med de som ska fixas till studenten. Ska väl handla de sista och duka, som de ser ut nu så blir de ju fulväder och regn. Så vi dukar nog inne, blir de bättre får vi väl fixa de på Fredag :) Hoppas verkligen att studenterna får solsken!

Blir inga bilder ikväll häller, då kameran ligger inne i sovrummet och Elton sover oroligt. Men i morron, då ska jag väl iaf försöka få till de! :)


Kommentarer
Postat av: Catrin

Det är lite osäkert =) Jag tog ut spiralen i påsk sen ha de inte hänt så mycket mer... ska förmodligen på ett tidigt ul. Men v 10 kanske! =) så mitten på jan nångång.. ska till bm på måndag, jag ringde till henne och sa att måste vänta tvillingar.. ha ju redan fått en kula, så kan inte dölja längre.. men hon sa att de va normalt när man fick så tätt, kroppen "kände" igen beteendet och skötte resten =) Så få se hur det här slutar.. haha

2009-06-10 @ 21:08:52
URL: http://tobbelobbessambo.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja det är även mitt favoritrum i nya lägenheten =)



Nej inget illamående nu, däremot börjar jag bli riktigt stor så det är lite jobbigt ;)



Typiskt att han börjat sova sämre igen men det är nog bara en fas eller så är han inte helt kry? Liam har sovit jättedåligt de 3 senaste nätterna men det är pga den hemska hostan som han har fått :(

2009-06-10 @ 22:09:14
URL: http://thepioneer.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh usch va trist att det inte gav väntat resultat, hoppas de händer något när du färgar igen!



Hoppas du har en fin kväll, kramisar:)

2009-06-10 @ 22:17:39
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: catrin

jag hoppas på en! Haha, men däremot.. Får jag en flicka så kan hon i sin tur då tvillingar.. För både tobbes gamfarmor och mormor va tvilling. Det blir nästan två år, 21 månader beroende på när hon/han behagas titta ut! :)

2009-06-10 @ 22:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0