Slut




Jag är helt slut efter en heldag med studentfirande! Elton oxå för den delen :) Vi hann knappt hem, så sov han. Dock var klockan lite innan 20, men han har gjort de superduper bra i dag! Även fast han totalt bara sovit en timme, har han varit så go hela dagen :) Skrattat, busat och charmat järnet!
Dagen har varit jätte trevlig! Börja tidigt i morse med gröt, en dusch och massa packning. Vid 09 skjutsa Roger oss till mormor/gammelmormor, Roger for vidare mot jobbet han..
Hos mormor/gammelmormor var de menat att Elton skulle sova och att jag skulle göra mej i ordning medans, men Elton sov bara i 30 minuter.. Så han fick vara med och dona på i stället :) Han käka mellis medans vi fixa salladerna och så.
Sedan for vi in till stan, till Martins skola. Fullt med folk och precis när Martins klass gick ut på trappan, lyste solen! :) Och hela dagen har vädret varit okej, ingen direkt sol men inget regn. Så skönt!
Efter att vi kikat på alla studenter for vi till mormor/gammelmormor hela högen, käka god mat och efterrätt. Martin öppna paket och så allmänt lycklig ut! :)

Nu sover Elton, jag hade tänkt fixa lite bilder. Men jag orkar inte! Så, de tar jag i morron. Nu ska jag se på några avsnitt Greys, dricka Coca Cola och käka godis. Min mamms och papps är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0