Många



I kväll har de trillat många tårar från mina kinder (och gör fortfarande). Jag har verkligen världens bästa familj! Mamma och pappa har sagt många kloka och fina ord till mej i kväll, alla gick rakt in i hjärtat och jag hoppas att jag kan ta åt mej dom. Jag skulle iaf behöva de! För just nu känner jag mej så liten, minsta människan på jorden..
Jag fick nyss ett sms av min lillebror -Vill ni komma och sova här så kan vi ringa taxi som skjutsar hit er så betalar jag den. Vilken 19åring skulle skriva såna ord, om inte min älskade bror? Jag är så tacksam för min familj, som ställer upp när som hällst och hur som hällst! Jag kan alltid lita på dom, jag vet att dom finns där! 

I dag har varit en upp och ner dag, först har allt varit bra sedan har allt vänt och blivit skit.. Så nu ska jag nog avsluta dagen och krypa ner brevid världens vackraste varelse, min son!

Roger - Min stora kärlek!

Elton och Morbror Martin nu ikväll!




                                                 Självförtroende, vart tog de vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0