Kom




I går eftermiddag/kväll, kom Martin och Gina hit :) Vi hade bestämt tidigare i dag att dom skulle komma hit, så skulle vi beställa pizza och kika på film. Sagt och gjort, så blev de! Så mysigt att ha dom här :) Och Martin och Elton är så himla söta i hop!
Vid 21 åkte dom hem, Elton sov då, så jag passa på och plocka undan lite och kolla på en dålig film. Blev sedan en halvtidig kväll, vilket var bra! För i natt har Elton sovit värre än värst.. Han har inte alls kommit till ro. Dock sov han till 07:45, efter att han somnat om 100 gånger. Och de tackar jag för!
Just nu sitter Elton på golvet och slänger ut alla leksaker :) Roger sover, han kom inte hem förrän 03:30. Min mage kurrar, men tänkte vänta tills Elton sover. Så jag kan njuta av frukosten lite bättre ;)

I dag har vi ingen aning om vad som händer, regnar gör de oxå. Så vi blir nog bara hemma och myser i dag oxå. Kanske måste ta oss på Ica, om inte Roger fixa de, vi måste ha kattmat.

Vi får se hur dagen slutar..

Kommentarer
Postat av: tinkerbellan

som personlig assistent

2009-06-15 @ 09:01:55
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/
Postat av: Fruktbus - Ung Mamma Bland Våtservetter, Tvåårstrots & Graviditetshormoner!

Man tackar :D Din vart jag förälskad i med detsamma. Älskar svartvitt och du skriver bra! Länkar dig i min blogg :D GILLAS!





Fruktbus - Ung Mamma Bland Våtservetter, Tvåårstrots & Graviditetshormoner!

2009-06-15 @ 13:40:32
URL: http://fruktbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0