Slockna



Innan jag kom i säng i natt, så var klockan 03:30.. Men jag slockan direkt då jag la huvudet på kudden, så skönt!
Elton hade iaf haft en super kväll med pappa Roger! Han hade ätit en hel skål gröt, somnat på 6 minuter och sovit i ett svep ända till 01, då fick han tutten och sov vidare tills jag kom och la mej. Han hade grinat till mej somnat om ganska fort, jag hann då iaf inte höra han ;) haha! Har ingen aning om när Roger och Elton klev upp i morse. Men vid 10 vakna jag av Elton, då hade han och Roger sovit nästan 2 timmar. Jag har inte vaknat en ända gång! Och när jag väl vakna, måde jag prima! :) Underbart.
Sedan kom Martin, så han och Roger var och fixa lite grejer. Jag och Elton fixa lunch eller vad man nu kallar de.. Elton nobbar all mat nu. Så jag fick i han lite fruktpure, två rån med mjukost och massa mjölk. Men han vägrar mat, så huvudsaken är väl att han får i sej nått.
Vid 12 låg vi i sängen och busa alla tre, efter ett ha försökt fått Elton och sova. Då kommer vi på att vi totalt hade glömt bort att köpa present till Troy, som ska döpas i morron! Undra vad vi tänkte med.. Men, vi hade nån tur att Martin och Gina oxå skulle dit, så vi hänka med dom :) Köpte de vi skulle och for hem, Roger skulle och jobba på gatufesten, så vi hann inge mer.
När Roger for somna jag och Elton, men blev väckt då de var några som skrek utan för. Inte alls skoj, speciellt då Elton blir super grinig då han inte fått sova länge nog. Och självklart blev de så i dag oxå! Så hela eftermiddagen blev gnällig. Fick tillslut nog och klädde på oss, gick på lill Ica och handla en massa gott. Tänk att man ska vara så sugen på allt, dagen efter man druckit. När vi kom hem hann vi inte med så mycket innan de var dags för kvällsrutinerna. Och Elton somna hur snällt och fort som hällst i kväll! Även jag somna till, men hoppa upp lika fort igen, då jag har massa att göra i kväll. För i morron åker vi till Känne, där Troys dop är :) Vi ska fara senast 10, har ingen aning när vi kommer hem. Men i morron natt ska Roger och Martin jobba på gatufesten, så dom måste ju sova några timmar iaf..

Nu ska jag fylla på listan som redan är lång nog, så jag inte glömmer nått tills i morron! Sedan ska jag fixa de och när de är klart, då blir de godis och en film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0