Tänder



I dag blir de ingen lång bloggning.. Elton ligger i Rogers famn, efter ett hysterisktgrin. Så de blir de tidig kväll, typ nu! Ska bara borsta tänderna och så..
Men, jag måste ju berätta! I dag sa Roger, som så många andra gånger, att han såg nått vitt i Eltons mun. Jaja, sa jag. Säger du ordet tänder stryper jag dej! Vi har ju "väntat" och trott att dom ska komma i flera månader.. Men nu, nu var de verkligen nått där! Hela 2 stycken, i överkäken. Som 2 huggtänder, dessutom! :) Så de kanske är en liten förklaring till varför han är så gnällig och sover så dåligt? De, och att han lärt sej krypa på några dagar, tagit några steg och ställer sej upp hela tiden? Ja, de är inte lätt att vara liten häller..

Kanske att Marith och Danne är inne på förlossningen? Ingen som svarar :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh grattis till tänderna :) Har han fått hörntänderna först? Det är dom Liam har fått nu, han tar dom liksom i ordning från mitten och utåt.



Usch så stackare, det är så jobbigt med hysteriskt grin. Hjälplösheten är värst tycker jag, att inte kunna trösta.

2009-07-27 @ 22:28:00
URL: http://thepioneer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ser verkligen fram emot att få hem boken =) Det blir väl allihopa så småningom...



Dom är lite påfrestande ibland dom små liven... och ändå ha jag gett mej in på en till ;)

Såg att det kommit smågaddar, kul! Dom får ett helt nytt ansikte! Han är så söt på alla kort lille Elton, grattis till han! 1 år.. det går fort...



Kram

2009-07-28 @ 18:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0