Städat



I dag har vi verkligen fått mycket gjort! Hela förmiddagen har vi städat. Ändå har vi hunnit med en film/sovpaus oxå! Martin kom och lekte med Elton medans vi fixade här hemma, tack för de! Vid 13 kom Eltons farmor Ulla och Åke hit. Då blev de såklart tårta och paket :) Elton fick jätte fina paket (bilder finns längre ner). Dock var ju själva paketet roligare än inne hållet!
När vi firat klart blev de middag, en pizza. Ingen orkade engagera sej och de var så gott! Sedan blev de mys och bus tills de var gröt dags. Blev tidig gröt, en dusch (måste ju vara ren och fin tills i morron!) och sedan somna han hur snällt som hällst. Tog inte många minuter!

I morron ska vi fixa de sista innan alla kommer, ska dammsuga och skura. Sedan är de kalas som gäller! Jag har så svårt att fatta att våran lilla kille fyller ett år? Jag har ju svårt nog att fatta att han är här, att han är våran! Året som gått, har gått så himla fort! Inte förrän man får barn, förstår man vad alla säger.

Och ingen bäbis för Marith och Danne.. Prata med henne nu i kväll och inget var på G där! Jag kanske får rätt, jag har ju trott hela tiden att h*n ska komma på Eltons dag :) Så vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0