Massa




Blev en massa massa bilder att lägga upp, men nu är de gjort iaf :) Så titta och njut!

Elton vakna nyss till, hade tappat tutten. Men sedan ville han inte släppa mej, så varje gång jag försökte kliva upp, börja han grina.. Men till slut så, fast nu låter han hela tiden i barnvakten. Så jag ska snart göra mej redo, så jag kan hoppa i sängen direkt då.

I dag när vi var på Birsta, fick Elton välja en leksak (eller Roger höll fram två badleksaker och han fick välja mellan dom) och dom var så söt! Självklart tog han den dyraste av dom, Roger la till att han var lik mej ;) haha!

Här är två av dom:

   

Kommentarer
Postat av: thess, 17 år och ska bli mamma

hej och tack för din kommentar :) vad söt din lilla kille är! och roligt att se att du är från sundsvall, min mamma kommer därifrån så känner igen lite av de ställen du skriver om och så (:

2009-07-03 @ 22:53:03
URL: http://thessinwonderland.blogg.se/
Postat av: Sara och Wilmer

Hejsan!

Ser att ni haft en trevlig sommar änsålänge!

Kul att få se bilder, Elton är ju bara för söt!!!

Vilken fin pool har har med tak. Var har ni hittat den?!



Ha dt så gott!

2009-07-04 @ 00:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0