Hitta



I går var vi på Birsta nästan hela dagen. Blev mest bara små grejer.. Blev en potta, en lampa (som Elton ska ovanför sin säng), sugrör, servetter, en badrumsmatta och lite annat kraffs :)
Framkallade även några kort, på Media Markt. Gick hur bra som hällst, skit smidigt! Och dessutom blev dom klar på 1 timme, kanon om man har brotomt med korten!
Resten av kvällen blev de tvättstugan, promenad på Ica, mys, gröt, nattning och film. Vid 23 gick jag och la mej, Roger somna på soffan han ;) Elton har sovit rätt okej i natt, kom till våran säng 01, kanske..

Vi har precis ätit frukost. Roger och Elton gick och la sej, antar att båda somna ;) Jag har fixat disken och nu ska jag vika tvätten jag hängde i går kväll.
Sedan kommer nog mormor/gammelmormor, vi ska på Birsta, i dag igen ;) haha! Men dom hade slut på svarta handdukar på Ikea i går. Så jag tänkte kika på Hemtex i stället och mormor/gammelmormor ville ha hjälp med Eltons present. Dessutom måste vi hitta nått till prinsen, men har ingen aning om vad vi ska köpa..

Resten av dagen får vi se vad vi hittar på. Tyckte Roger sa att familjen Byström skulle komma hit, så vi kanske bjuder dom på middag? Roger bestämde i går att vi skulle äta köttfärssås :)

Jaja, tvätten var de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0